BUSANA ANA UMMI

SELAMAT DATANG

Busana Ana Ummi
Menjalankan perniagaan secara "offline" dan "online". Menjual koleksi pakaian kanak-kanak seperti jubah dan gaun serta terdapat juga tudung untuk kanak-kanak. Kami juga menjual koleksi pakaian untuk wanita muslimah seperti jubah, jubah seluar, jubah kain, baju kurung moden dan tradisional, blouse labuh, t shirt muslimah dan tudung terkini


Mula beoperasi pada 15 JUN 2009
KT0260931-X (daftar Niaga)
Beoperasi di No:2, Tingkat Bawah, Wisma MDT, 16250, Wakaf Bharu, Kelantan
Jika ada yang betul-betul berminat untuk membeli koleksi pakaian ini boleh sms saya di 0199818094 ataupun e mail ke busanaanaummi@yahoo.com.
Pembayaran boleh dibuat melalui MAYBANK2U @ Paypal

PAKAR PROMOSI

BINA KEDAI ONLINE

ISIKAN EMAIL ANDA DI BAWAH UNTUK DAPATKAN DISKAUN BAGI BARANGAN RUNCIT DAN BORONG .

Nama: Email:

Khamis, 19 April 2012

Ipad/ Y-pad for Kids Learning (ready stock)

Ipad For Kids Learning (ready stock)


 Ipad For Kids Learning (ready stock)
warna putih
RM 29.90
(Tak termasuk pos)
Tekan aje akan berbunyi perkataan/huruf. Ada muzik & gambar yang mudah & menarik minat anak untuk belajar. Anak-anak pun cepat boleh mengenal huruf & menghafal. sesuai untuk kanak-kanak 3 tahun ke atas



Pada zaman serba pantas ini, alat mainan yang serba canggih di pasaran menjadi kegilaan kanak-kanak untuk menjana daya pemikiran kritis dan kreatif semasa umur mereka masih muda lagi. Teknologi dan pendidikan tidak dapat dipisahkan terutamanya apabila menyentuh pendidikan awal kanak-kanak.

Terbaru, Y-Pad atau Ypad merupakan mainan elektronik yang menyerupai Ipad. Ia sesuai untuk dijadikan mainan anak-anak, melatih mereka mengenal huruf dan sebagainya. Pelbagai fungsi menarik ada dalam Y-Pad ini dan semestinya akan menarik perhatian dan tumpuan kanak-kanak terhadapnya.



ini link video http://www.facebook.com/photo.php?v=10150734395603128
Stok Terhad
untuk order boleh pm, email ke busanaanaummi@yahoo.com, atau sms 0199818094


klik link ini untuk video 






0 ulasan: